28 Eylül 2012 Cuma

Gişe Memuru


Aslında çok etkilendiğim bir sahne değil ama filmin o sıkıcı havasını (filmin amacı zaten o rutin sıkıcılığı içimize işlemek) dağıtan yerlerden biriydi. Bir iki de vazo, kül tablası kırılaydı iyiydi.

Baba: N'apıyorsun burada? N'apıyorsun burada? İşe niye gitmedin?
Kenan: Geç kaldım baba.
- Geç mi kaldın?
- Evet baba geç kaldım...
- Ulan bir tane siktiriboktan işin var ona da geç kaldın! Yapman gereken tek şey zamanında orada olmak geri zekalı herif! İşine git orada uyu. Alt tarafı oturuyorsun bütün gün olduğun yerde. Devletin parasını yiyorsun. Beceriksiz herif. Ne demek geç kaldım?!
- Baba!
- Bağırma lan! Bağırma bana. Babana ne biçim bağırıyorsun sen? Utanmaz Herif. Kimsin lan sen? Kimsin?
- 10 ver 7 vereyim, biletini keseyim, düğmeye basayım.
20 ver 16 vereyim, biletini keseyim, düğmeye basayım.
50 ver 46 vereyim, biletini keseyim, düğmeye basayım.
Ben buyum baba, gişe memuruyum.

– Gişe Memuru, 2011

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder